שאלות ותשובות

בעמוד זה אנחנו נשתדל לענות על כל השאלות שיש לכם

לנוחיותכם השאלות מחולקות לפי נושאים

הזמנות באתר

הכל פשוט מאוד! ראשית, בחרו את המתנה או המוצר שתרצו לרכוש ולחצו על הכפתור “הוסף לסל”. מצוין! עכשיו, עבורו לכפתור “סל קניות” ובדקו שהמתנה שאתם מעוניינים לרכוש מופיעה בטבלת המוצרים. לאחר מכן, בחרו את שיטת המשלוח הרצויה ולחצו על “מעבר לתשלום”. בדף שיתקבל, מלאו את הפרטים האישיים שלכם, ובסוף הדף, בחרו את שיטת התשלום. קראו את תנאי השימוש, סמנו ב-V, ולבסוף לחצו על “שליחת הזמנה”.
זה תהליך קליל, נכון?

כמובן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית. אנו מקבלים הזמנות בטלפון במוקד שירות הלקוחות שלנו במספר 04-6528076 בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 ל-20:30, ובימי שישי וערבי חג בין 09:00 ל-13:30. נשמח לשמוע ממכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר 🙂 🙂 

אם אתם שוקלים לבצע הזמנה באתר שלנו, חשוב שתדעו שאינכם חייבים לבצע רישום או פתיחת חשבון על מנת לבצע הזמנות באתר.
ההזמנות מתאפשרות גם ללא רישום, כך שאפשר לבצע רכישות במהירות ובקלות.
עם זאת, אנחנו מבינים שהנוחות והמעקב אחר ההזמנות הם דברים חשובים, ולכן אנו ממליצים בחום לבצע רישום באתר. רישום יאפשר לכם ליהנות משירותים נוספים, כגון צפייה בהיסטוריית ההזמנות שלכם וכן במצב ההזמנות החדשות.
בנוסף, כמשתמשים רשומים תקבלו הטבות ובמבצעים בלעדיים שישלחו ישירות למייל שלכם. כך, תוכלו לנצל את ההצעות שלנו מבלי לפספס דבר.

אז למה לא להירשם עכשיו? זה לוקח רק רגע והדרך שלכם לחוויית קניות משודרגת נסללת ובסופו של דבר זה גם יקל עליכם מאוד בהזמנות הבאות!

אנו מצפים כבר להזמנה הקרובה שלכם !

אם אתם מעוניינים לבצע שינוי או ביטול של הזמנה שביצעתם, הנה ההנחיות המתאימות לכל סוג של הזמנה:

  • הזמנת מתנה בהתאמה אישית: אם הזמנתם מתנה עם הדפס תמונה או הקדשה ייחודית, תהליך הביטול אפשרי אך ורק אם ההזמנה טרם יצאה להדפסה. לכן, יש לוודא את מצב ההזמנה בהקדם האפשרי על מנת להימנע מאי נעימות.
  • מתנה רגילה ולא ייחודית: במקרה ומדובר במתנה רגילה ללא הדפס אישי או חריטה אישית, יהיה ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה עד למועד משלוח המתנה אליכם. לכן מומלץ לבדוק את פרטי ההזמנה ולהתקשר לשירות הלקוחות כדי לבצע את השינויים הרצויים.
  • הזמנות שנשלחו: אם המתנה כבר נשלחה והודעה על כך נשלחה אליכם, עדיין תוכלו להתחרט ולהחזיר את המוצר, בהתאם לתנאים המופיעים בדף מדיניות משלוחים והחזרות שלנו. יש לקרוא בעיון את התנאים ולפעול בהתאם להנחיות כדי להבטיח את החזרת המוצר בהצלחה.

אנו ממליצים לפנות לשירות הלקוחות שלנו אם יש לכם שאלות נוספות או אם אתם זקוקים לעזרה בתהליך הביטול או השינוי.

התשובה היא חיובית – ניתן לשנות את שיטת המשלוח, אך יש לכך תנאים מסוימים. שינוי שיטת המשלוח אפשרי כל עוד ההזמנה טרם נשלחה אליכם.

כדי לבצע את השינוי, אנא פנו אלינו עם פרטי ההזמנה שלכם ואנו נעזור לכם בנושא.

ניתן ליצור קשר בטלפון מספר 04-6528076.
אנחנו זמינים לקבלת פניות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 ל-20:30, ובימי שישי ובערבי חג בין השעות 08:00 ל-13:30.

אל דאגה, אנחנו כאן כדי לסייע לכם במיטב יכולתנו ולדאוג לשינוי שיטת המשלוח לפי הצרכים שלכם.

השירות שאנו מספקים הוא חד משמעי ומקצועי, והנכונות שלנו לסייע לכם מגיעה מתוך מחויבות לשביעות רצונכם.

היי! 😊

כן, בהחלט ניתן לשנות את כתובת המשלוח גם לאחר שכבר ביצעת תשלום. הכול תלוי בכך שההזמנה עדיין לא נשלחה אליך.

כדי לבצע את השינוי, כל מה שעליך לעשות זה לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה שלך. תוכל להתקשר אלינו בטלפון 04-6528076 בימים א’ עד ה’, בין השעות 09:00 ל-20:30, וביום שישי וערבי חג בין 08:00 ל-13:30.

אנו כאן בשבילך ונעשה הכול כדי לעזור ולהבטיח שההזמנה תגיע לכתובת הנכונה!

אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו כאן לשרת אותך! 💖

החזרות והחלפות


אם שיניתם את דעתכם לגבי המוצר שרכשתם ותרצו להחזירו או להחליפו, תוכלו לעשות זאת בקלות זה כמובן אפשרי!.
כל שעליכם לעשות הוא לוודא שהמוצר לא שומש, לא נגרם לו נזק, והוא נמצא באריזתו המקורית, שלא נפתחה. במצב זה, תוכלו לקבל החזר כספי מלא או להחליף את המוצר במוצר אחר, בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו. 

משך הזמן שלוקח למוצר שהחזרתם להגיע אלינו תלוי בשירותי דואר ישראל. חברת דואר ישראל מתחייבת לכך שהמשלוח יגיע בתוך 14 ימי עסקים, אך במרבית המקרים המוצר יגיע מוקדם יותר. לאחר שנקבל את המוצר שהחזרתם, ניצור עמכם קשר ישירות ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בבקשה שלכם עד להחזר כספי או לשליחת מוצר חלופי, בהתאם לבקשתכם.

אם שלחתם מוצר חזרה ולא קיבלתם מאיתנו תגובה תוך 14 ימי עסקים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נעמוד לשירותכם. ניתן להגיע אלינו בטלפון 04-6528076 בימים א’ עד ה’ בין השעות 09:00-21:00, ובימי ו’ וערבי חג בין השעות 09:00-14:00, או להיעזר בעמוד יצירת קשר באתר שלנו, הזמין 24 שעות ביממה.

תחילה, אנו מתנצלים על המקרה ודואגים למנוע טעויות דומות בעתיד. אם קיבלתם מוצר פגום בחבילה שהזמנתם, אנו ממליצים לפנות אלינו. נשמח לסייע לכם. אתם יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון 04-6528076 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-21:00, וביום שישי ובערבי חג בין השעות 08:00 ל-14:00. בנוסף, ניתן ליצור איתנו קשר דרך עמוד יצירת קשר באתר בכל עת במהלך 24 השעות.

כן, ניתן להחזיר מוצר שנרכש במסגרת מבצע או הנחה בתוך 7 ימי עסקים מהיום בו הושלמה הרכישה. לאחר שהטיפול בהחזרת המוצר יושלם, תוכלו לקבל את כספכם בהתאם למדיניות ההחזרים וההחלפות שלנו.
אם המוצר שנרכש היה חלק ממבצע או הנחה, או אם השתמשתם בקופון הנחה במעמד הקנייה, סכום ההחזר הכספי יחושב בהתאם לסכום ששולם לאחר המימוש של ההנחה.

משלוחים

המשלוחים שלנו נפרסים על פני כל הארץ, והם זמינים לכלל היישובים, בין אם הם גדולים ובין אם קטנים.

בגוגו מתנות אונליין קיימות שיטות שונות למשלוחים, כאשר מחירי המשלוחים משתנים בהתאם לשיטה הנבחרת.

לנוחותכם, ניתן למצוא בעמוד מדיניות המשלוחים והחזרות פירוט מלא של שיטות המשלוחים והמחירים שלהם.

אנחנו מבינים את חשיבות המידע לגבי זמני המשלוחים שלך, הזמן להגעת ההזמנה תלוי במספר גורמים, כמו אילו מוצרים הזמנת, המיקום שלך ואופן המשלוח שנבחר.
אנחנו ממליצים לבדוק את דף מדיניות המשלוחים והחזרות שלנו, שם תוכל למצוא פירוט מדויק יותר של זמני המשלוח למיקום שלך ולסוג ההזמנה.

בנוסף, תקבלו עדכונים שוטפים דרך המייל וה-SMS שנשלחים אליכם, בהם תוכל לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולקבל מידע בזמן אמת על התקדמות המשלוח.

אם יש לכם שאלות נוספות או אם אתם זקוקים לעזרה, אל תהססו לפנות אלינו.


כן, אפשר להגיע ולאסוף את המתנה באופן עצמאי בחינם. כדי לעשות זאת במהלך הרכישה וההזמנה עליכם לבחור את שיטת המשלוח המתאימה, במקרה זה יש לבחור באופציה “איסוף עצמי” .
כאשר החבילה שלכם תהיה מוכנה לאיסוף, אנו נעדכן אתכם באמצעות טלפון או בהודעת וואטסאפ. אל תדאגו, תהליך זה יתבצע במהירות ולא ידרוש מכם להמתין זמן רב.

עליכם להגיע לכתובת הבאה: עפולה, רח’ יהושע חנקין 14 (בתוך קניון העמקים) ולאסוף את החבילה בהתאם להנחיות שימסרו לכם.

ניוזלטר והרשמה לאתר

לצערנו, אם בשלב זה עדיין אינכם רואים את המיילים שלנו ישנן מספר סיבות לכך, ובעיקר כאשר מדברים על חשבונות Gmail, המיילים שלנו עלולים להגיע לתיקיית “קידומי מכירות” או לתיקיית "דואר זבל" ולא לתיקייה הראשית שלכם.

כדי להבטיח שהמיילים שלנו יגיעו לתיקייה הראשית, יש לבצע את הצעדים הבאים:

מצאו את אחד המיילים שקיבלתם מאיתנו.
סמנו אותו על ידי לחיצה על תיבת הסימון.
לחצו לחצן ימני בעכבר ובחרו באפשרות “עבר לכרטיסייה”.
בחרו ב"ראשי".

אם אתם מעלים זאת מהסמארטפון:
לחצו לחיצה ארוכה על המייל של ניוזלטר שלנו.
לחצו על אפשרויות.
בחרו ב"עבר אל" ולאחר מכן בחרו ב"ראשי".
אם אינכם משתמשים ב-Gmail, מומלץ לבדוק את תיקיית הספאם. אם מצאתם את המייל שלנו שם, עשו בשבילו פעולה של “דואר שאינו ספאם” שלאחר מכן תאפשר לכם לקבל את המיילים ישירות לתיקייה הראשית של המייל שלכם.

אנא אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה נוספת.

בברכה,
צוות הניוזלטר

אם אתם נתקלתם בבעיה של ראיית תמונות במיילים שנשלחים אליכם, ישנם מספר צעדים שניתן לנקוט כדי לתקן את הבעיה.

כדי להבטיח שהתמונות יופיעו במיילים הבאים, מומלץ לבצע את הצעדים הבאים:

פתחו את אחד המיילים שקיבלתם מאיתנו: חפשו את המייל מהשולח הלא מזוהה וודאו שהוא לא נמצא בתיבת הספאם או בתיקיית ההודעות הלא רצויות.

הוספת השולח לרשימת השולחים הבטוחים: לאחר שפתחתם את המייל, חפשו אפשרות כמו “הוסף לרשימת השולחים הבטוחים” או “צור קשר עם השולח”. בדרך כלל ניתן למצוא אפשרות זו על ידי לחיצה על שם השולח או על פרטי השולח במייל. פעולת ההוספה תסייע למערכת המייל שלכם לזהות אותנו כשולח בטוח ולמנוע חסימת התמונות בעתיד.

בדקו את הגדרות המייל שלכם: ייתכן שיהיה עליכם לבדוק את הגדרות הפרטיות והאבטחה של המייל שמתייג את התמונות שלך. ודאו כי האפשרות להוריד תמונות באופן אוטומטי מופעלת.

רעיון זה יעזור לכם להבטיח שתקבלו את כל התוכן החשוב ששלחנו, כולל תמונות, ללא בעיות בעתיד. אם הבעיה נמשכת, מומלץ לפנות לסיוע טכני של ספק שירותי המייל שלכם.

מלאי

אם המוצר שאותו רציתם להזמין אזל מהמלאי, השלב הראשון שלכם הוא להישאר מעודכנים לגבי זמינותו. אנו ממליצים לכם לבדוק את האתר באופן יומיומי. פעמים רבות מוצרים שאוזלים מהמלאי חוזרים להיות זמינים בתוך זמן קצר.

כמו כן, כדאי שתשקלו את האפשרות ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. ייתכן שנוכל לספק לכם מידע נוסף על זמן החזרה הצפוי של המוצר או להציע לכם חלופות דומות.

היתרון של פעולה זו הוא שתשמרו על קשר איתנו ובכך תבטיחו שלא תפספסו את ההזדמנות להזמין את המוצר שממש רציתם מיד עם חזרתו למלאי. בנוסף, יש לכם את האפשרות להתייעץ עם אנשי שירות הלקוחות שלנו לגבי מוצרים דומים או מבצעים נוספים שעשויים לעניין אתכם.

במקרה שבו הפריט שהזמנתם אזל מהמלאי זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה, חשוב לדעת כי כל מוצר המופיע באתר שלנו נועד להיות זמין למכירה. אנו עושים את מירב המאמצים להבטיח שהמידע באתר מתעדכן בזמן אמת. עם זאת, במקרים נדירים עשויה להתרחש טעות במלאי, כתוצאה ממכירות מיידיות או עדכון לא מסונכרן.

באותם מקרים, אנו נפנה אליכם בהקדם האפשרי, נעדכן אתכם במצב הפריט ונציע פתרון שמתאים לכם. אנו מחויבים להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר ונעשה כל שביכולתנו כדי לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

אבטחת מידע

“גוגו מתנות אונליין” מאובטח ברמה הגבוהה ביותר כל התקשרות עם האתר, כולל פרטי אמצעי התשלום, מועברים באופן מוצפן על פי סטנדרטים מחמירים בתחום אבטחת המידע. אנו משתמשים בפרוטוקול SSL – פרוטוקול מאובטח המוודא שכל המידע המועבר בין הלקוח לאתר הוא מוצפן ולא ניתן לפענוח.

ב"גוגו מתנות אונליין", אנו מבינים את החשיבות של אבטחת המידע ומקפידים על כך שהעברת המידע אלינו תתבצע בצורה הבטוחה והאמינה ביותר. זאת על מנת לספק לכם, הלקוחות שלנו, חווית קנייה בטוחה וללא חשש, כך שתוכלו לעשות את הרכישות עם ראש שקט ועם הביטחון שאנו מגינים על פרטיותכם.

כאשר אתם מקבלים הודעה שהאתר אינו מאובטח במהלך תהליך הזמנה, חשוב לדעת שהבעיה עשויה להיות קשורה לתוכנת האנטי וירוס המותקנת במחשבכם ולא לאתר עצמו. למעשה, כל התקשורת עם האתר, כולל פרטי אמצעי התשלום, מועברת באופן מוצפן ומאובטח בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר.

במצב זה, מומלץ לבצע את הצעדים הבאים:

  1. עדכון אנטי וירוס: בדקו אם תוכנת האנטי וירוס שלכם מעודכנת לגירסה האחרונה. במקרים רבים, הודעות מסוג זה מופיעות כאשר התוכנה זקוקה לעדכון או כאשר הגרסה הנוכחית שלה פגה.
  2. חידוש רישיון: אם התקנתם את תוכנת האנטי וירוס שלכם בעבר ואין לכם עדכון או רישיון פעיל, יש לחדש את הרישיון כדי להבטיח שהתוכנה תוכל לפעול בצורה תקינה.
  3. בדיקת הגדרות האנטי וירוס: לעיתים ניתן למצוא הגדרות ששוללות גישה לאתרים מסוימים, ומומלץ לבדוק הגדרות אלו ולוודא שהן אינן חוסמות את האתר בו אתם מבצעים הזמנה.
  4. שימוש בדפדפן אחר: אם הבעיה נמשכת, ניתן לגשת לאתר מדפדפן אחר כדי לבדוק אם הבעיה חוזרת על עצמה.
  5. פנייה לתמיכה טכנית: אם לאחר ביצוע כל הצעדים, המשכתם לקבל את ההודעה, מומלץ לפנות לתמיכה הטכנית של תוכנת האנטי וירוס או של האתר כדי לקבל סיוע נוסף.

ביצוע צעדים אלה יסייע לכם להימנע משגיאות בעת ההזמנה ולשמור על הגנה ואבטחה מירבית בעת השימוש באינטרנט.

חיובים ותשלומים

בהתאם למדיניות התשלום שלנו, אין אפשרות לבצע תשלומים במזומן. עם זאת, אנו מקבלים תשלומים באמצעות כל חברות וסוגי כרטיסי האשראי, דבר אשר מאפשר ללקוחות שלנו גמישות ונוחות בבחירת אמצעי התשלום הרצוי להם.

מדיניות זו נועדה להבטיח את הבטיחות והנוחות של כל העוסקים בתהליך התשלום, ולמנוע סיכונים שקשורים בניהול מזומן. אנו ממליצים לכל הלקוחות להשתמש בכרטיסי אשראי לצורך תשלומים על מנת ליהנות מתהליך מהיר ויעיל.

אם יש שאלות נוספות בנוגע לאמצעי התשלום, נשמח לעזור.

במידה ואתם שוקלים לבצע רכישה מ"גוגו מתנות אונליין", יש לנו חדשות טובות עבורכם. ניתן לשלם בתשלומים – והיתרון המשמעותי הוא שהתשלומים מגיעים ללא עמלה וללא ריבית.

בפרט, כל הזמנה שהשווי שלה מעל 99 ש"ח מאפשרת לכם לפרוש את התשלום עד 3 תשלומים נוחים, וכל זאת בלי לדאוג להפסדים כלכליים נוספים. מדובר בהזדמנות מצוינת לרכוש מתנות או מוצרים שאתם רוצים מבלי להעמיס על התקציב שלכם.

שיטת תשלום זו מעניקה לכם גמישות מרבית ומאפשרת לכם ליהנות מהזמנת המוצרים האהובים עליכם מבלי לחשוב פעמיים. כך תוכלו להרגיש חופשיים לקנות את מה שאתם באמת רוצים, מבלי להרגיש מחויבות כלכלית מיידית.

בעידן שבו הוצאות ואתגרים כלכליים הם חלק מהחיים, האפשרות לשלם בתשלומים נראית כמו פתרון אידיאלי שמקל על כל תהליך הרכישה.

חשוב לציין שהאתר שלנו מחייב אתכם באופן אוטומטי רק פעם אחת בסיום תהליך ההזמנה. מעבר לכך, אנו מבצעים בדיקות יומיות כדי לוודא שכל לקוח חויב פעם אחת בלבד ובסכום הנכון.

אם אתה חושש לחיוב כפול, אנו ממליצים לבדוק את תהליך התשלום שלך ולוודא שלא ביצעת בטעות הזמנה כפולה. אפשר לעשות זאת על ידי סקירת הודעות האישור שיש לך באימייל או על ידי כניסה לחשבון שלך באתר שלנו.

אם עדיין יש לך חששות או אם אתה מזהה חיוב נוסף, אל תהסס לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ואנחנו נשמח לעזור לך.

קופונים

כדי להשתמש בקופון שהתקבל, יש לעקוב אחר מספר צעדים פשוטים. ראשית, ודאו כי הקופון שברשותכם עדיין בתוקף, שכן מדובר בקופון חד פעמי ומוגבל בזמן.

כעת, בעת סיום ההזמנה שלכם בעמוד סל הקניות באתר שלנו, תמצאו שדה המיועד להזנת קוד קופון. הכניסו את הקוד המדויק שהתקבל לכם לשדה זה.

לאחר הזנת הקוד, תראו באופן מיידי את סכום ההזמנה המעודכן, כולל ההנחה המוענקת על ידי הקופון, כך שתוכלו לוודא שהניצול הוא מיטבי לפני שאתם מסיימים את ההזמנה ושולחים אותה אלינו.

ניצול הקופון לא רק שחוסך לכם כסף, אלא גם מעניק לכם את ההזדמנות ליהנות מהמוצרים שלנו במחיר מוזל.      אל תפספסו את ההזדמנות!